سرپرست بخش خدمات رسانی به مشتریان کیست و چه وظایفی دارد ؟

فنون مشتری مداری
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

logoسرپرست بخش خدمات رسانی به مشتریان کسی است که در واحد خدمات رسانی به مشتریان نقشی کلیدی را در مدیریت این واحد ایفا می کند.

در هر سازمانی بسته به شرایط کاری در آن سازمان وظایف این سرپرست با دیگر ارگانها متفاوت است اما غالبا از عمده وظایف آنها تسهیل در انجام خدمات مربوط به مشتریان است .


ايران مجري|1001 گام تا موفقیت | مفاهیم مشتری مداری |سرپرست بخش خدمات رسانی به مشتریان کیست و چه وظایفی دارد ؟

 

 

امکان دارد گاهی مسئولیت نظارت بر نمایندگان مجری خدمات برای مشتریا (CSRs) را داشته باشند و یا اینکه مسئول نظارت بر کل تیم حاضر در واحد خدمات رسانی به مشتری باشند.

 

وی در عین حال وظیفه دارد که در راتای اجرای سیاست ها و فرایند خدمات رسانی به مشتری ، به تمام واحد ها کمک کند .وی نزدیکترین فرد سازمان به مشتری , اعضای تیم خدماتی و مدیریت است .این موقعیت برای وی دیدگاهی را پدید می آورد که با رویکرد به آن می تواند متوجه شود چگونه سیستم می تواند با تمرکز بر مشتری منافع سازمان را ارتقاء دهد.

 

گاهی اوقات آنها مسئولیت تعین وظایف تیم اجرائی در یک سازمان را نیز به عهده دارند که در این صورت وظیفه استخدام و انجام مصاحبات استخدامی نیز به عهده  آنها خواهد بود . در چنین مواقعی می بایست مسئولیت آموزش و هدایت تیمهای اجرائی را نیز پذیرا باشند.

 

 

 

نقشی که آنها به عهده دارند آنان را موظف می سازد که برای حل مشکلات رایج در یک سازمات با دیگر واحد ها هم همکاری و مشارکت داشته باشند.

 

از جمله مهارتهائی که می بایست به آن مجهز باشند داشتن مهارت بسیار بالا در بر قراری ارتباطات و شناخت سیستمهای نرم افزاری مدرن است . ولی تنها مجهز بودن به این مهارتها کافی نیست و می بایست کیفیت ها و قابلیت های دیگری را نیز دارا باشند مثل: خوش برخورد بودن, مهارتهای فردی, توانائی انجام کارهای تیمی, جذابیت رفتاری, مهارت ارتباطی بالا و توانائی حفظ خونسردی در مواقعی که تحت فشار کاری قرار می گیرند.

 

شرکتها غالبا از بین اجزای اجرائی خود و از بین سرپرستهای گروهای کاری اقدام به انتخاب سرپرست بخش خدمات رسانی می کنند.

 

از اساسی ترین کارهائی که این سرپرستان هر روز با آن مواجه هستند سر و کار داشتن با مشتریان و هدایت تیمهای خدمات اجرائی در داخل و خارج شرکت است که به این ترتیب اشکال بسیار متفاوتی و جالبی از کار را برای آنها فراهم می کند .


 

منبع # Magazine for Customer Service Professionals        مترجم :مهشید باب زرتابی


باز نشر  مطالب این مجموعه تحت هر عنوانی مجاز نمی باشد. شما برای استفاده  از این مطلب خارج از محیط سایت باید مقاله را خریداری نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت بانوی سخن پارس می باشد .

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !