تقدیر از مامور سرشماری نفوس ومسکن سال 1390

تقدیر و تشکر برای ارگانهای دولتی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل (امام رضا (ع))

 مامور سرشماری نفوس ومسکن سال   1390  سرکار خانم / جناب اقای ........................ کارمند شاغل در امور ............

به پاس قدر دانی از شما  کارمند/مامور مسئول و وظیفه شناس که با تلاش در جهت  استقرار خدمات دولتی ثبت احوال در سراسر کشور و تکمیل و به هنگام سازی اطلاعات هویتی ایرانیان وتولید و انتشار آمار جمعیتی برای برنامه توسعه کشور  اهتمام  ورزیده اید  و با افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه ،  برای سعادت و پیشرفت ایران اسلامی در سال مزین به نام جهاد اقتصادی با هدف اعتلا وتبیین حقوق و تکالیف جامعه و سازمان تلاش نموده اید ; این لوح تقدیر ، تقدیم حضور شما می گردد.


رجای واثق داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیتهای قانونی ، حفظ حقوق مردم ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت ، امانت داری ، راز داری و خدمت به مردم را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی ، انسانی ، اجتماعی ، و قوانین ، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به  منشور اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضای ایزد متعال به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانه ی انسانی در جامعه و مهر ورزی به انسانها به کار می گیرید.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !