تجليل از 50 زن برگزيده كشور توسط رئیس‌جمهور

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

با حضور رئیس جمهور از ۵۰ زن برگزیده کشوری در همایش بانوی بصیر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان خراسان رضوی، عصر امروز و در مراسم بانوی بصیر که به منظور تقدیر از زنان نمونه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران، خانم مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن صبای شهر مقدس مشهد برگزار شد، از 50 بانوی نمونه کشوری با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

 بنابراین گزارش همسران شهدا، کارآفرینان برتر، زنان دانشگاهی و همچنین مادران موفق از جمله زنانی بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

 همایش بانوی بصیر فریبا علومی یزدی

همایش بانوی بصیر فریبا علومی یزدی

همایش بانوی بصیر فریبا علومی یزدی

 


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مراسم تقدیر از 50 بانوی برگزیده سال 91 با حضور رئیس جمهور، رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و تعدادی از زنان فعال در عرصه‌های سیاسی شب گذشته در مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم رئیس مرکز امور زنان و خانواده به تشریح دستاوردهای این مرکز در دولت دهم پرداخت.

بانوان برگزيده در محورهای مختلف نيروي نظامي و انتظامي، زنان شاخص حوزوي، زنان کارآفرين، زنان شاخص نويسنده، زنان شاعر متعهد و بصير، زنان شاغل، زنان نخبه، زنان خانه دار نمونه و زنان ايثارگر انتخاب مي شوند.

مریم مجتهد زاده، رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شرایط انتخاب زنان خانه‌‌دار را چنین تشریح کرد: معيارهاي سنجش در 11 حوزه «زن خانه دار و همسرداري»، «زن خانه دار و تربيت فرزند»، «زن خانه دار و مديريت خانه»، «زن خانه دار و تعاملات خانوادگي»، «زن خانه دار، دين و ارزش ها»، «زن خانه دار و فرهنگ»، «زن خانه دار و حقوق»، «زن خانه دار و رسانه»، «زن خانه دار و آموزش»، «زن خانه دار و بهداشت» و در نهايت «زن خانه دار و سياست» پيش بيني شده است.

به گفته وي، ارزيابي زنان خانه دار براي انتخاب، توسط يکي از بستگان نسبي و نيز مشاوران امور بانوان دستگاه هاي اجرايي انجام مي شود.

همایش بانوی بصیر

مشاور رئیس جمهور در امور زنان با اشاره به لحاظ سوابق شغلي و آموزش هاي حرفه اي و تخصصي غيردانشگاهي در انتخاب زنان شاغل افزود: فرد مورد نظر در يکي از حوزه هاي آموزشي ـ پژوهشي، فرهنگي ـ هنري ـ ورزشي، اداري ـ مالي و خدماتي ـ درماني مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

به گفته وي، شاخص هايي همچون رعايت ارزش هاي اسلامي در محيط کار، رعايت حجاب، پايبندي به اصول و آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي، آراستگي ظاهر و رفتار مناسب، حضور و مشارکت در مناسبت ها و مراسم مذهبي و نيز ايثار و فداکاري در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي از جمله شرايط انتخاب زنان شاغل است.

همایش بانوی بصیر تجلیل از 50 زن برگزیده

رئيس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عنوان کرد: شاخص هاي وجدان کاري و رعايت مقررات اداري، خلاقيت و ارتقاي بهره وري و نيز نتايج عملکرد بر اساس مسئوليتي که بر عهده اين زنان است نيز در ارزيابي آنها مورد توجه قرار مي گيرند.

همایش بانوی بصیر تجلیل از 50 زن برگزیده


 اجرای فزیبا علومی یزدی در مراسم بزرگداشت روز مادر سال 1390 (تالار وزارت کشور همایش بانوی بصیر)را در ویدئو گالری ببینید.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !