سیاست خدمات رسانی به مشتریان یعنی چه؟

فنون مشتری مداری
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

logoاین روزها تمام شرکتها سیاست خاص خدمات رسانی به مشتریان خود را دارا هستند . این بدین  دلیل است که که شرکتها متوجه اهمیت مساله حفظ مشتریان هستند پس برای دستیابی به این هدف برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود کوشش می کنند .


 

ايران مجري|1001 گام تا موفقیت | مفاهیم مشتری مداری |سیاست خدمات رسانی به مشتریان یعنی چه؟

خیلی مهم است که به مشتری تفهیم کنید که منظور شما از خدمات رسانی به وی چیست و او در این رابطه چه توقعاتی می توند از شما داشته باشد. برای انجام این کار ایجاد سیاست خاص محیط کاری شما در خدمات رسانی می تواند به خوبی به شما در انجام بهینه این روند کمک کند .

 

یکی از سیاستهای اصلی که ممکن است هر شرکتی به این منظور دنبال کند احتمالا دادن جزئیات اطلاعاتی راجع به شرکت است.

مثل:

  • شماره تلفن بخش خدمات رسانی به مشتریان (که احتمالا یک خط آزاد یا خطی با شماره داخلی است )‌
  • شماره فاکس و آدرس پست الکترونیک شرکت ،‌
  • جزئیات مربوط به فردی که می بایست در آن شرکت با وی تماس حاصل کنند ،
  • ساعات کار شرکت و ساعات ارائه خدمات به مشتریان .

 

در سیاست هر شرکت برای خدمات رسانی به مشتریان احتمالا نقش هر واحد و کارکنان آن و حدودی که در رابطه ارتباط با مشتری در خدمات رسانی  می بایست رعایت کنند نیز ذکر شده اند .

 

اگر کار خدمات رسانی برای مشتریان خود را به شرکت دیگری محول می کنید این مسئله نیز از اهمییت خاصی برخوردار است که کارکنان آن شرکت  هم از سیاستهای  خاص شرکت شما در خدمات رسانی به مشتریان نیز  آگاه باشند .

 

شیوه های بسیار زیادی برای مدیریت ارتباط با مشتریان وجود دارند وقتی می خواهید شیوه خاص تجارت خود را در این راستا انتخاب کنید می بایست به دقت عمل کنید و ببینید کدامیک از این سیاستها برای تجارت شما بهتر کاربرد دارند .

 

در نهایت باید بگوییم داشتن سیاستی خاص در خدمات رسانی به مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .راهی بسیار حیاتی برای دسترسی به مشتریان بیشتر بوده  همچنین گامی است که شما را به سوی وفاداری مشتری به شما هدایت می کند .


 

منبع # Magazine for Customer Service Professionals        مترجم :مهشید باب زرتابی


باز نشر  مطالب این مجموعه تحت هر عنوانی مجاز نمی باشد. شما برای استفاده  از این مطلب خارج از محیط سایت باید مقاله را خریداری نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت بانوی سخن پارس می باشد .

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !