اشتغال و استخدام در بخش خدمات رسانی

فنون مشتری مداری
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

 

logoاگر به دنبال کاری در بخشهای خدمات رسانی هستید پس اولین هدف شما می بایست پیدا کردن کار در بخش مورد علاقه شما باشد .خبر خوبی که در این رابطه وجود دارد آن  است که روز به روز بر تعداد مشاغل موجود در  واحد های خدمات رسانی به مشتریان افزوده می شود و شغلها ی متفاو تی در این گونه زمینه ها وجود دارند که امکان فعالیت شما در این زمینه ها را پدید می آورند .


ايران مجري|1001 گام تا موفقیت | مفاهیم مشتری مداری |اشتغال و استخدام در بخش خدمات رسانی

شاید اولین اقدام شمابرای دستیابی به مشاغل خدماتی کار کردن در یکی از دفاتر تلفنی مشهور باشد

با نگاه اجمالی به مشاغل موجود در اینترنت می تونید تعداد بسیاری از آژانس های کاریابی را پیدا کنید که هزاران شغل اینچنینی را به شما پیشنهاد می کنند و شما را در مسیری که مایلید قرار می دهند .در ضمن مشاغل بسیاری وجود دارند که می تونید برای اولین بار آنها را تجربه کنید .

 

وقتی که در پستی که مایلید جای خالی پیدا کردید می توانید رزومه خود را به آن واحد ارسال کنید سپس برای اینکه علاقه خود را به دریافت آن شغل نشان دهید جهت پی گیری کار خود به آنجا  زنگ بزنید .

 

مرحله بعدی آماده شدن شما برای مصاحبه حضوری است .البته برای این مرحله باید کمی پر دل و جرات باشید اما اگر از قبل در این زمینه تحقیق کرده باشید و کمی اعتماد به نفس خود را تقویت کنید روز موعود همه چیز به راحتی سپری خواهد شد .

 

لیستی از سوالات رایج در مصاحباتی شغلی از قبل فراهم کنید و برای پاسخ دادن به آنها آماده شوید و نمونه های آنها را که در مصاحبات قبلی تجربه کرده اید  به خاطر بسپارید .

 

البته همیشه هم پیدا کردن شغلی در واحد های خدمات رسانی به مشتریان کار راحتی نیست اما با پشتکار خود می توانید سهم خود را از جهان خدمات رسانی به مشتریان بدست آورید .


 

منبع # Magazine for Customer Service Professionals        مترجم :مهشید باب زرتابی


باز نشر  مطالب این مجموعه تحت هر عنوانی مجاز نمی باشد. شما برای استفاده  از این مطلب خارج از محیط سایت باید مقاله را خریداری نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت بانوی سخن پارس می باشد .

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !