سومین کنفرانس بین المللی صنعت

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

سومین کنفرانس بین المللی صنعت احداث با رویکرد ظرفیت سازی، ایجاد توانمندی و ماندگاری شرکت ها و سازمانهای پروژه محور که در دوسال گذشته با استقبال قابل توجه و ارزشمند مدیران ارشد تشکل ها و شرکت های بخش خصوصی و مدیران برجسته دولتی روبرو گردید، طی روزهای 18 و 19 آذرماه 1391 در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار می گردد.

 

 

این گردهمایی، به عنوان بزرگترین رویداد توسعه ای بخش خصوصی کشوربا مشارکت دوازده تشکل بزرگ صنعت احداث کشور شامل: انجمن صنفی انبوه سازان مسکن، انجمن صنفی شرکت های پیمانکار تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)، انجمن صنفی مدیران فنی و اجرائی، انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، انجمن شرکت های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (اپک)، انجمن شرکت های راهسازی ایران، انجمن شرکت های ساختمانی، سندیکاری صنعت برق ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (استضا)، کانون عالی سراسری پیمانکاران عمرانی ایران، شورای هماهنگی تشکل های مهندسی ، صنفی و حرفه ای کشور برگزار می گردد و این موضوع اهمیت ویژه این رویداد بسیار حیاتی را روشن می سازد.

 

ارائه مقالات تخصصی، سخنرانی های کلیدی، انتخاب برترین های صنعت احداث در بهره وری، مدیریت هزینه و نوآوری، انتخاب چهره های برجسته صنعت احداث و همچنین بررسی مهم ترین مشکلات و موضوعات صنعت احداث کشور از جمله مهم ترین برنامه سومین کنفرانس بین المللی صنعت احداث است.


آرشیو : دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 88724263-88103483 تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی www.sceconf.com مراجعه نمایند.

سومین کنفرانس بین المللی صنعت در هتل المپیک تهران

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !