سومین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

بيمارستان رضوي ميزبان سومين كنفرانس گردشگري سلامت كشورهاي اسلامي

رييس بيمارستان فوق تخصصي رضوي اضافه كرد: اين بيمارستان ميزبان سومين كنفرانس گردشگري سلامت كشورهاي اسلامي در آذرماه امسال خواهد بود

عبدالحسيني اظهار داشت: اين كار چند سالي است كه به طور جدي انجام مي‌شود، و با مطرح شدن موضوع گردشگري سلامت در سازمان كنفرانس اسلامي به منظور اينكه مسلماناني كه نياز به درمان دارند به كشورهاي اروپايي سفر نكنند، جديت بيشتري گرفته است. وي اضافه كرد: بحث گردشگري سلامت در جهان اسلام براي اولين بار در اجلاس سران كشورهاي اسلامي در تهران مطرح شد و بيمارستان فوق تخصصي رضوي به عنوان ميزبان اولين كنگره انتخاب شد اما به دليل توانايي و امكانات اين بيمارستان ميزباني دومين و سومين كنگره نيز به بيمارستان رضوي اعطا شد.

 



وي اظهارداشت: 57 كشور اسلامي در اين نشست شركت مي‌كنند و در راستاي برگزاري نشست جنبش عدم تعهد در تهران، 11 كشور غير متعهد هم براي حضور در اين كنگره پيشنهاد شده‌اند. عبدالحسيني تصريح كرد: بيني مي شود بيش از 300 مقاله علمي، پژوهشي در سومين كنگره گردشگري سلامت كشورهاي اسلامي ارائه شود.

 

 


گزارش تصویری از :دومین همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی:

 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دومین كنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با حضور ۳۰۰ نفر از فعالان اقتصادی، مسئولان و کارشناسان بهداشت، گردشگری و بیمه‌های درمانی در بخش گردشگری سلامت از ۵۷ کشور امروز دوشنبه به میزبانی بیمارستان رضوی مشهد آغاز شد.

این كنگره دو روزه با سخنرانی سید احمد علوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، دكتر محمد رضا كرباسی، دبیر علمی كنگره، محمد نهاوندیان و رئیس اتاق بازرگانی ایران و مشاور ارشد كنفرانس آغاز به كار كرد.


هدف هم‌اندیشی از این كنگره برای توسعه همکاری‌های پزشکی و گردشگری میان کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی و با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران (ICCIM)، اتاق بازرگانی و صنایع اسلامی (ICCI)، بیمارستان رضوی، سازمان همکاری‌های اسلامی(OIC)، بانک توسعه اسلامی (IDB)، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی كشور برگزار می‌شود.


هدف دیگر دومین کنفرانس گردشگری سلامت كه فعالان اقتصادی، مسئولان و کارشناسان بهداشت، گردشگری و بیمه‌های درمانی در آن شركت كرده‌اند، بررسی راهکارهای عملی در زمینه تبادل خدمات پزشکی و درمانی میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) و تصویب اساسنامه انجمن گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (ICHTA) می‌باشد. 

"عبدالحسینی" رئیس همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با اشاره به حضور ۱۰۰ میهمان خارجی از کشورهایی از جمله مالزی ، پاکستان ، افغانستان ، مصر ، ترکیه و آلمان در کنار ۱۰۰ میهمان داخلی در این همایش گفت : در این همایش شرکت کنندگان درباره معرفی جنبه های علمی و فنی گردشگری سلامت و توانمندیهای گردشگران در این کشورها به بحث و تبادل نظر می پردازند . او بررسی راهکارهایی در زمینه تبادل خدمات پزشکی و درمانی ، توسعه همکاریهای مرتبط با گردشگری سلامت و تدوین اساسنامه گردشگری کشورهای اسلامیرا از دیگر اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد .


 

عکس یادگاری:

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !