سوگند نامه مجریان صحنه ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به عنوان مجری صحنه ی ایران افتخار همکاری با دیگر مجریان عزیز و هموطنان برای من فراهم شده است، در برابر " قرآن مجید " به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم :

 

که تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیت‌های قانونی به کارگیرم و به حفظ حقوق مجریان، پیشرفت و ارتقای اصول مجری گری و سخنوری و اعتلای این حرفه اهتمام ورزیده و در این راه وجدان کار داشته و همواره عدالت، صداقت، امانتداری، رازداری و آموزش به نوآموزان را سرلوحه گفتار و کردار خود قرارداده و ارزش‌های دینی، انسانی و اجتماعی و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت‌های گروهی رعایت نمایم و در همه حال به احکام الهی، قانون اساسی، مقررات حاکم و منشور اخلاقی ایران مجری پایبند باشم و تلاش خود را در جهت جلب رضای خدای متعال و به منظور رسیدن به روابط و مناسبات عادلانه ی انسانی در جامعه و ترویج اخلاق، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد محیطی عادلانه در زمینه‌های مادی و معنوی، مهرورزی به همکاران و اعتلای سطح علمی مجریان به کار گیرم و با تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار در تمام زمینه‌های‌ علمی و فرهنگی، همواره سلامت و شادابی و نشاط را در جامعه ترویج نمایم.

منشور اخلاقی ایران مجری

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !