منشور اخلاقی ایران مجری

منشور ایران مجری
تنظیمات نوشتاری

 • از دیدگاه صاحب نظران نظام مجازی هر سایت باید علاوه بر وظایف تشکیلاتی ، فلسفه و رسالت اجتماعی نیز داشته باشد.


• این رسالت خطیر بر عهده ی اندیشمندان و موجب پرورش هوشمندی ، پختگی و ژرف نگری هم میهنان می شود به گونه ای که اندیشه های  آنان را در چارچوب انسانی و اجتماعی قرار می دهد تا بتوانند رفتارشان را در همان ساختار بروز دهند. باید برای انجام این  رسالت همگانی  با یکدیگر سخت تلاش کرد و این فلسفه و رسالت را منشور اخلاقی می نامند.

 

• همه افراد جامعه قابل احترام هستند و نیازمندند که خویشتن را ارزشمند ببینند و این ارزشمندی بر پایه ای محکم استوار است و پابرجاترین و سالم ترین عزت نفس بر پایه احترامی که مستحق آنیم استوار است نه بر اساس شهرت یا آوازه ظاهری و تملق ها.

 

منشور اخلاقی در ایران مجری بر دو وجه استوار است :

 

1. کسانی که به عنوان عضو  و یا میهمان و  به صورت های مختلف با ما ارتباط دارند.
2. کسانی که ارایه خدمت به هم میهنان و پارسی زبانان در سرتاسر این کره ی خاکی را بر عهده دارند.


محورهای منشور اخلاقی بر پایه :

1. نظم و انضباط در محل کار

2. آراستگی ظاهری و خنده رویی

3. وقت شناسی و مسئولیت پذیری

4. برخورد خوب با مخاطب و رعایت ادب و احترام و تکریم انسان

5. انجام امور بر اساس عدل و انصاف

6. انجام امور ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن

7. محافظت از محیط زیست ، احترام به حقوق کودکان

 

خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان ایران مجری با رعایت منشور اخلاقی ایران مجری در انجام هر چه بهتر امور براساس ضوابط و مقررات در پویایی و رشد چشمگیر آن نقش دارند.


عهد نامه  همکاران سایت ایران مجری :

در پیشگاه خداوند متعال با خود عهد می بندم که همه روزه و در تمامی ساعات کاری با ظاهری آراسته و در محیطی منظم و در نهایت نظم و انضباط و ادب و احترام با برخوردی نیک و پسندیده با  همکاران تعامل برقرار نموده و  امور محول را در کمال صداقت و رعایت انصاف به انجام رسانیده و در صورت برآورده نشدن خواست هم نوعان توضیحات کافی برای روشن شدن ذهن آنان ارایه نمایم و در راستای اهداف متعالی ایران مجری ، خود را مقید به اجرای رسالت ، ‌اصول و منشور ذیل دانسته و پای بند باشم.

منشور اخلاقی :

• در تکریم انسان  و حفظ محیط زیست خواهم کوشید . با مردم زیبا سخن خواهم گفت و کودکان را گرامی خواهم داشت.

• در هر کجا با کمال خوشرویی از مردم استقبال و پس از انجام کار با کمال خوشرویی آنها را بدرقه می نمایم .

• با انجام صحیح و سریع ارتباط با مخاطبان  ارزش زمان را  بدانم.

• از نارضایتی مخاطبان  در صورت برخورد نامناسب، ناخواسته متأثر و با فروتنی از او عذر خواهی و در نهایت افتخار از او تشکر می نمایم.

• مشتاقانه به نظرات و دیدگاههای مخاطبان گوش فراداده و از انتقاد و پیشنهاد ایشان در رابطه با اصلاح رفتار و تغییر روش انجام کار بر اساس اصول متداول حرفه ای استفاده می کنم.

 


سوگند نامه مجریان صحنه ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به عنوان مجری صحنه ی ایران افتخار همکاری با دیگر مجریان عزیز و هموطنان برای من فراهم شده است، در برابر " قرآن مجید " به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم :که تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیت‌های قانونی به کارگیرم و به حفظ حقوق مجریان، پیشرفت و ارتقای اصول مجری گری و سخنوری و اعتلای این حرفه اهتمام ورزیده و در این راه وجدان کار داشته و همواره عدالت، صداقت، امانتداری، رازداری و آموزش به نوآموزان را سرلوحه گفتار و کردار خود قرارداده و ارزش‌های دینی، انسانی و اجتماعی و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت‌های گروهی رعایت نمایم و در همه حال به احکام الهی، قانون اساسی، مقررات حاکم و منشور اخلاقی ایران مجری پایبند باشم و تلاش خود را در جهت جلب رضای خدای متعال و به منظور رسیدن به روابط و مناسبات عادلانه ی انسانی در جامعه و ترویج اخلاق، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد محیطی عادلانه در زمینه‌های مادی و معنوی، مهرورزی به همکاران و اعتلای سطح علمی مجریان به کار گیرم و با تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار در تمام زمینه‌های‌ علمی و فرهنگی، همواره سلامت و شادابی و نشاط را در جامعه ترویج نمایم.

 


منشور اخلاقي اعضای محترم سایت ایران مجری

وَلَقَدْ كَرَّمْنَا بَنِي آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُم مِّنَ الطَّيِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى كَثِيرٍ مِّمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلاً

 

تمام اعضاء با عضويت در پورتال ایران مجری  ، پاي بندي خود را به منشور اخلاقی ایران مجری ، كه بخشي از آن مبتني بر منشور سازمان ملل است ، اعلام مي دارند.

اعضاي ايران مجری تلاش مي كنند :

1- براي ايجاد شرابط فرهنگي و اخلاقي كه در آن شأن و مقام والاي انسان حفظ گرديده ، بتوانند در چنين شرايطي از حقوق غيرقابل انكار انساني مندرج در اعلاميه ی جهاني حقوق بشر بهره مند شوند.

2- ايجاد الگو و كانال ارتباطي كه در آن همه افراد به راحتي به اطلاعات مهم دسترسي داشته و هر يك از اعضاي سایت احساس كنند كه در جريان امور قرار مي گيرند و فرد نيز به وظيفه و مسئوليت و همبستگي خويش با ساير اعضا  آگاهي مي يابد .

3- هميشه و در همه حال به گونه اي شايسته رفتار كنند تا باعث جلب اعتماد ديگران به خود شوند.

4- باید بپذیرند كه به دليل وجود رابطه ميان حرفه ی آنها و مردم ، رفتار آنها ، حتي دور از چشم انظار  به گونه اي كه حرفه اشان مورد ارزشيابي قرار گيرد ، تاثير خواهد گذاشت.

5- برای داشتن زمینی آباد ، کودکانی شاداب و آینده ای پر از صلح و صفا ،  به سهم خود فرهنگ سازی نمایند.

 

اعضاي ايران مجری متعهد مي شوند :

1- در انجام وظايف تخصصي خود به اصول اخلاقي و قوانين مطرح در بيانيه ی جهاني حقوق بشر پاي بند باشند.

2- به مقام و شان انسان احترام بگذارند و به آن پاي بند باشند و در مقام قضاوت ، حقوق فردي را به رسميت بشناسند.

3- به معني واقعي كلمه شرايط اخلاقي ، روان شناختي و ذهني گفتگوي متقابل را فراهم كرده ، حقوق طرف مقابل را در راستاي ابراز ديدگاه و عقيده خود به رسميت بشناسند.

4- در همه حال به گونه اي رفتار كنند كه حاكي از احترام به منافع طرف مقابل و در عين حال منافع ایران مجری و عموم جامعه باشند.

5- اقدامات و تعهدات خود را به گونه اي انجام دهند كه از هر گونه سوء تفاهم  به دور بوده و در هر شرايطي ، حاكي از صداقت و وفاداري و ايجاد حس اعتماد به نفس در هموطنان خود چه در گذشته و چه در حال و تمامي افراد متاثر جامعه از اين عملكرد باشد.

 

اعضاي ايران مجری اجتناب مي كنند :

1- از كم اهميت دادن به واقعيت نسبت به نيازها و مسائل ديگر .

2- انتشار اطلاعاتي كه مبتني بر واقعيت نبوده و قابل اطمينان نيستند.

3- مشاركت در هر اقدام يا تعهدي كه غيراخلاقي و رياكارانه بوده و يا شأن و صداقت انساني را خدشه دار سازد.

4- به كارگيري هر نوع روش يا تكنيك فريب كارانه به منظور ايجاد انگيزه هاي ناخــودآگـــاهانه اي كه فرد را از كنترل آزادانه اميال باز مي دارد، به طوري كه ديگر نمي توان او را مسئول اقدامي كه توسط وي انجام شده است ، دانست.

 


منشور اخلاقی همکاران ایران مجری

همکاران ایران مجری با ايمان به اراده ی خالق هستي و درجهت حفظ کرامت انسانی ، حفظ محیط زیست و منافع ملي به ارایه ی خدمات مراسم به مشتريان مي پردازند و جلب رضايت آنان را سرلوحه ی امورخود مي‏ دانند .

همکاران ایران مجری بر اين باورند كه مخاطبان سرمايه هاي واقعي هر مراسم هستند و حضور آنان را در مراسم خود مغتنم مي شمارند.

همکاران ایران مجری با رعايت نظم ، نظام آراستگي ، وقت شناسي، خوشرویی  و مسئوليت پذيري آماده پذيرش همکاری در  مراسم هستند.

همکاران ایران مجری بر اين باورند كه عزت ، احترام و تكريم مراجعان به آنها ، از مهمترين مسئوليت هاي آنان است و سعي خواهند نمود تا شخصيت وجايگاه مخاطبان در فرآيند ارتباطات متقابل محفوظ باشد.

همکاران ایران مجری انجام امور مراجعان را در كوتاه ترين زمان ممكن ضروري دانسته و كوشش خواهند نمود از اتلاف وقت آنان  جلوگيري نمايند.

همکاران ایران مجری مصمم هستند خدمات خود را با كيفيت مطلوب و به شيوه ه‏اي مناسب و نوين در اختيار مخاطبان و مشتریان قرار دهند.

همکاران ایران مجری وظيفه دارند تا در حوزه ی كاري خود هرگونه اطلاعات مورد نياز مشتريان را به سرعت و با توجه به مقررات براي آنان فراهم آورند.

همکاران ایران مجری بر اين باورند كه مبناي ارزيابي فعاليت هاي آنان نظرات و ميزان رضايت مشتريان است.

همکاران ایران مجری دريافت هرگونه انتقاد يا پيشنهاد از سوي مشتريان را ارج نهاده و از آن به عنوان زمينه ساز رشد و ارتقای خود استقبال مي كنند.

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !