خبرنامه ایران مجری / شماره 16/اردیبهشت ماه 91

خبرنامه
تنظیمات نوشتاری

خبرنامه ایران مجری / شماره 16/اردیبهشت ماه 91 سردبیر فریبا علومی یزدی

علاقه مندم خبرنامه را در سایت ایران مجری بخوانم.

مقدمه :

خبرنامه ایران مجری فریبا علومی یزدیخبرنامه ایران مجری شما را در زمینه های اطلاعات مفيد عملی در مورد هوش هیجانی ، مهارتهای ارتباطی ، شبکه های کسب و کار و سخنرانی های عمومی همیاری می دهد. در این خبر نامه شما مطالب مفیدی را در مورد مدیریت هیجانات کارمندان می خوانید .  از شما به خاطر ارسال این خبر نامه به دوستان ، اقوام و همکارانتان تشکر می نمایم.

فضای هیجانی حاکم بر محیط کاری  شما  چگونه است؟ مدیریت  هیجانات کارمندان

1-فضای هیجانی حاکم بر محیط کاری شما چگونه است؟

آیا به مدیریت هیجانات کارمندان  به اندازه کافی توجه می شود ؟

آیا دست اندر کاران ، مدیران و مشاوران از مهارتهای هوش هیجانی برخوردارند تا در مواقع لزوم از این مهارت درجهت  مدیریت  هیجانات کارمندان خود بهره ببرند؟ احتمالاً خیر

بسیاری از افراد به دلیل برخورداری ازمهارت های فنی ، به  سِمَت مدیریت یک مجموعه منصوب می شوند ،  آن جاست که در می یابند علاوه بر کار های تخصصی ،مجبورند به هدایت، الهام بخشی و آموزش دیگران نیز بپردازند. آنها برای انجام هر چه مؤثرتر این کارها باید بتوانند  فضای هیجانی  محیط کار خود را مدیریت نمایند. چرا؟ زیرا همه مردم  دارای هیجان هایی هستند و همین هیجان ها ست که نحوه رفتار افراد را شکل می د هد.

یکی از مهمترین اصول برای حفظ روحیه ،  تعهد وبهره وری کارمندان ، شناخت  ،پرورش و مدیریت هیجانی آنها با استفاده از هوش هیجانی می باشد. اگر فضای هیجانی حاکم بر یک محیط کاری یا یک گروه مطلوب نباشد  یا  هیجان های مثبت آن محیط تقویت نشود ، کارمندان آن محیط را ترک خواهند کرد. به همین سادگی!  و چه کسی می خواهد کارکنان خوب خود را از دست بدهد ؟ مسلماً هیچ کس.

در مدل های هوش هیجانی   ،7 سطح برای هوش هیجانی در نظر گرفته شده است. گر چه همه این سطوح مهمند اما دو بخش از آن به مبحث ما مربوط می شود . این دو سطح عبارتند از:

  • سطح سوم هوش هیجانی: شناخت هیجانی دیگران یعنی مهارت در درک و دریافت هیجان های دیگران
  • سطح ششم هوش هیجانی:مدیریت هیجانی دیگران یعنی  تأثیر گذاری ماهرانه بر خلق و خو و هیجانات دیگران

حال چگونه می توان بر هیجان های دیگران  ازجمله هیجان  کارکنانی که در یک مجموعه کار می کنند  تأثیر گذاشت؟ برای دریافت پاسخ ،مطالب زیر را بخوانید

2-نکات کلیدی در زمینه مدیریت هیجانی کارکنان

2.1- نکته اول:  مدل  الگویی

اگر مدیر یا مشاور یک مجموعه هستید ،نقش یک الگو را برای مجموعه دارید.  اعضای  مجموعه ،سر نخ رفتارهای خود را از شما می گیرند  تا بدانند که کدام هیجان ها مجاز وکدام یک غیر مجازند. بنا براین اگر می خواهید که کارکنان شما از لحاظ هیجانی ، رفتاری هوشمندانه داشته باشند باید الگوی رفتاری خود تان نیز همراه با هوش هیجانی باشد ( در محیط خانه هم همین گونه است .اگر مایلید رفتار فرزندانتان  همراه با هوش هیجانی باشد باید خود  ، چنین الگویی برای آن ها باشید. آن ها با مشاهده شما ،رفتار خود را شکل می دهند. این مدل رفتاری برای سخنرانان و مجریان فوق العاده اهمیت دارد).

2-2- نکته دوم : سؤال  کنید

در مورد احساسات دیگران سؤال کنید. سپس با دقت به پاسخشان گوش کنید  ، البته بدون این که به آنها راه حلی ارائه نمایید یا حالتی دفاعی به خود بگیرید و یا  این که احساسات آن ها را رد کنید. همچنین اگر افراد نزد شما  آمده  وهیجانات خود را ابراز می  کنند آن هارا رد نکنید و یا شخص را به خاطر داشتن چنین احساسی مورد تمسخر قرار ندهید. در عوض این توانایی را داشته باشید که هیجانات دیگران را بشناسید و آن ها را بپذیرید . حال این هیجانات هرچه که می خواهد ،باشد  چرا که برای صاحبش  مهم است.

بسیاری از کارکنان هنگام ابراز احساس خود درباره  مسائلی که در محل کارشان پیش می آید  با برخورد نامناسب مدیران خود مواجه می شوند و همین موجب نارضایتی آن ها می شود.

به نظر شما ، این حرف ها اغراق آمیز است و کسی به خاطر ابراز احساسات خود مورد تمسخر قرار نمی گیرد؟ نه  ،واقعیت چیز دیگری است .  بسیاری از افراد هنگام  بیان مشکلات خود در محل کار و بیان احساسات  خود با عباراتی  نظیر این برخورد می کنند :

هیچ دلیلی وجود ندارد که چنین حسی داشته باشید.

به شاهزاده خانم برخورده!

شما خیلی حساسید

اگه ناراحتی می توونی از این جا بری و...

2-3- نکته سوم :هیجانات سازنده را تقویت کنید.

برخی هیجانات به افراد کمک می کنند  تا در محیط کار  مفیدتر و کار آمدتر باشند. این گونه هیجانات مثبت را درخود و دیگران تقویت نمایید. برخی از این احساسات   که بر محیط کار تأثیر مثبت  می گذارد احساساتی نظیر این موارد است: هیجان زدگی ، شور و اشتیاق ، مورد توجه قرار داشتن ، حس غرور ،تحسین شدن ،شنیده شدن ،باارزش بودن و اطمینان . گر چه تعداد این هیجانها خیلی زیاد تر است اما به نظر می رسد  برای شروع خوب است.

وقتی کارکنان چنین احساساتی داشته باشند ،نسبت به انجام کار خود دلگرم می شوند  ،  میزان کارآیی آنها  افزایش می یابد  و برای بهبود  شرایط  محیط کار خود مجدانه تلاش می کنند.

2-4- نکته چهارم:  آزادانه درباره هیجانات بحث کنید

در  مقابل  ،افرادی که  یکی از احساسات زیر را دارند  روحیه سازندگی و همکاری ندارند:

  • احساس بی ارزش بودن
  • خستگی
  • بی تفاوتی
  • نادیده گرفته شدن
  • سرکوب شدن
  • از خود راضی بودن
  • مورد قدردانی قرار نگرفتن
  • عصبانیت
  • ناامنی
  • بیش از حد کنترل شدن
  • تحت فشار بودن

اگر از کارکنان خود درباره احساسشان سؤال کردید ومتوجه وجود یکی از این موارد در آنان شدید  به صحبت با آنان ادامه  بدهید. دلیل بروز این حس را پیدا کنید و از آنان بپرسید که چه چیز هایی به بهبود آنها کمک می نماید. مثلاً اگر می گویند که احساس عصبانیت می کنند سؤال کنید که چه چیزی  به بهتر شدن حالشان کمک می کند؟ خوب به حرفشان گوش کنید و اگر می توانید راه حلی ارائه کنید.

2-5-آیا می خواهید به رشد هوش هیجانی خود کمک کنید؟

علاوه بر مطالب مفیدی که در سایت قرار دارد ،من برنامه های متنوعی در زمینه  پرورش هوش هیجانی  برای  مدیران ، رؤسا و کارکنان ترتیب داده ام. این برنامه ها شامل سمینار هایی در زمینه هایی چون این موارد می باشد:« مدیریت هیجانات کارکنان »،«مدیریت هیجانات فردی» ،«مدیریت هیجانات ناشی از تغییرات» ،« مدیریت هیجانات ناشی از انتقاد کردن وانتقاد شنیدن».

هوش هیجانی یکی از ملزومات محیط کار به شمار می رود. با کسب این مهارت ، می توانید به راحتی  هیجانات کارکنان خود را  کنترل نمایید.

فریبا علومی یزدی/تهران/فروردین1391

در همین مورد :

چگونه می توانیم احساسات را به صورت هوشمندانه بیان کنیم؟

10 نکته برای مديريت کردن نگرانی ها و تشويش ها به شيوه هوش هيجانی


مطالب جدید در سایت :

آیین تشریفات و تشکیلات کنفرانس / برگزارکنندگان مراسم - اصول و فنون برگزاری مراسم

چک لیست یک سمینار و مراسم عمومی

برنامه ریزی کنفرانس : چک لیست برگزاری کنفرانس

چک لیست در مورد انتخاب مترجم هم زمان


گلبانگ سرود همنوایی با بهار - یازدهمین دوره جشنواره سرودمجتمع آموزشی علامه طباطبایی

طی مراسم با شکوهی در تالار بزرگ وزارت کشور یازدهمین گلبانگ سرود، جشنواره همنوایی با بهار که به موسیقی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد با دو تجلیل از استاد موسیقی ایران و دانش آموزان مقام آور در المپیادهای جهانی برگزار شد.

 

 

یازدهمین گلبانگ سرود مجتمع علامه طباطبایی

عسكري در انتها با اشاره به تجليل از دانش‌آموزان مدال‌آور جهاني و رتبه‌هاي برتر كنكور سراسري گفت: هر ساله در گلبانگ سرود از دانش‌آموزاني كه در المپياد جهاني موفق به كسب مدال شده‌اند تقدير و تشكر می شود که امسال هم این امر با موفقیت دانش آموزان ما در الپیادهای شیمی، فیزیک، ریاضی و ... انجام شد و امیدواریم هر ساله شاهد افتخار آفرینی دانش آموزان این مرز و بوم باشیم.

 

یازدهمین گلبانگ سروذ مجتمع علامه طباطبایی یازدهمین گلبانگ سروذ مجتمع علامه طباطبایی
{denvideosound/dek/irankohansal.v.k.flv} {denvideosound/dek/golbang2.flv}

مجری گلبانگ سرود با عنوان همنوایی با بهار  فریبا علومی یزدی بود.نمونه اجرای  فریبا علومی یزدی در افتتاحیه مراسم گلبانگ سرود را از قسمت  ویدئو گالری سایت  ببینید.


دومین کنگره جهانی روابط عمومی


با حضور رئیس جمهور از ۵۰ زن برگزیده کشوری در همایش بانوی بصیر تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

همایش بانوی بصیر مجری فریبا علومی یزدی

 

همسران شهدا، کارآفرینان برتر، زنان دانشگاهی و همچنین مادران موفق از جمله زنانی بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

همایش بانوی بصیر فریبا علومی یزدی همایش بانوی بصیر فریبا علومی یزدی

تجليل از 50 زن برگزيده كشور توسط رئیس‌جمهور در مشهد مقدس تالار صبا - صدا و سیمای مشهد

فریبا علومی یزدی برای دومین سال پیاپی اجرای مراسم روز زن را به عهده داشت. قسمت هایی از متن مجری ،  فیلم و تصاویر مربوط به سال گذشته هم اکنون در پردیس سخن ،  آرشیو سایت و  ویدئو گالری سایت در دسترس شما قرار دارد.


تقدیر ویژه از همکاران :

بدینوسیله از همکاران ارجمند که ما را در برگزاری همایش های مختلف و جشن های مربوط به روز مادر همراه و همیار بودند تقدیر و تشکر می شود.

از مجریان ارجمند خانم ها سعیده بردباری ، سمیراسادات رسولی و فاطمه سادات میرصفی و آقایان علی ظهوریان ، حسن خسروی ، سید محمود خلخالی و انصاری تشکر می شود.

از قاری محترم آقای محمد رضا قریشی و از گروه های هنری آوای دستان ، دستان گویا ، گروه حنانه و گروه  تواشیح بین المللی ذکر تقدیر می شود. همچنین از خواننده خوش صدا آقای علی صباغی تشکر ویژه داریم.

از کارفرمایان محترم از شرکت ملی نفتکش ایران ، شرکت مادر تخصصی  فرودگاه های کشور، وزارت تعاون کار رفاه و امور اجتماعی ، پست بانک ، شرکت بهره وری نیروگاه طرشت ، کمیته امداد امام خمینی ره ، امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی بابت اعتماد و اطمینان و همیاری در اجرای هرچه بهتر مراسم تشکر می شود.

 


موسسه آموزشی ره آوران آفاق صنعت برگزار می کند:

همایش تخصصی نقش آموزش سازمانی در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی


موسسه آفاق صنعت


 


مجری منتخب ماهنامه اردیبهشت ماه 91 :


 

مرتضی ایمانی مجریمجری منتخب ماهنامه اردیبهشت ماه جناب اقای مرتضی ایمانی

مرتضی ایمانی از معدود مجریانی است که اجرای حرفه ای صحنه را دنبال می کند . از مجریان صحنه ایران که سالهای متمادی شادی بخش مراسم و جشنهای ایرانیان بوده است. تلاش و همت  مرتضی ایمانی در ارتقاء مجریگری صحنه قابل تقدیر و ستایش است . صدای تهران سالهاست با اجرای مرتضی ایمانی و گروه همکارشان در هر کوی و برزن این مرز پر گهر به شادی آفرینی مشغول است . در این خبرنامه مصاحبه ای را ترتیب داده ایم تا صحبت های این مجری هنرمند و مردمی را بشنویم. پیشاپیش از همکاری آفای حسن وکیلی بابت تهیه این مصاحبه تشکر و تقدیر می شود.

مرتضی ایمانی هستم فرزند شهریار، نگین سبز غرب استان تهران ، فارغ التحصیل رشته فیلم سازی و کارگردانی

. برای هر یک ازعبارتهای زیر یک پاسخ کوتاه بنویسید؟

اجرا = عشق

زندگی = مهربانی

کسی که دوست دارید از او تشکر کنید = خدا

احساس = همه ی وجود

ایران = ماندگار

مادر = فراموش نشدنی

مرتضی ایمانی = مردمی

سلطان خنده ایران= مهدی صفوی زاده

متن کامل مصاحبه مرتضی ایمانی را از اینجا بخوانید.


 


تقدیر نامه منتخب این ماه از بانک تقدیر نامه: شما شاید نتوانید مطالب زیر را ببینید. این مطالب در دید اعضای محترم سایت قرار دارد.

ایجاد  حساب کاربری در کمتر از 30 ثانیه

 

 

از بانک تقدیر نامه برای مناسبت های پیش رو :



هدایای رنگی ایران مجری برای دوستان شما

هم اکنون دوستان خود را از این هدیه ارزشمند بهره مند نمایید.

اگر شما هم علاقه مندید در ارتقا سخنوری ایرانیان نقشی داشته باشید می توانید این مجموعه را در وبلاگ خود قرار دهید.


اطلاعیه: گنجور مجریان و سخنوران  رونمایی گردید. 

این مجموعه جهت گردآوری پیام ها و بیانیه های همایش می باشد. شما نیز می توانید پیام عوامل اجرایی و روسای همایش خود را جهت اطلاع رسانی و استفاده هم میهنان در این مجموعه انتشار دهید. مجریان و سخنوران هم می توانند از این مجموعه ، بهره برداری شایانی نمایند .

انتشار این پیام ها ، صرفاً جهت تسهیل در نگارش پیام از طرف دست اندرکاران همایش می باشد. آمار ارائه شده در هر پیام و یا بیانیه نمی تواند مورد استناد قرار گیرد و در زمان همایش ارائه گردیده است.


 

 

آشنایی با روزهای ملی و جهانی

یکی از منابع مهم مجریان و سخنوران اطلاعات دقیق و آشنایی با تاریخچه روزهای ملی و جهانی است که این مهم در این مجموعه فراهم شده است. این اطلاعات به روز خواهد شد و شما می توانید با اطمینان از این منبع اطلاعاتی استفاده شایان را ببرید.


پردیس سخن (متن های مجریگری و سخنرانی)

 

 

به صفحه پردیس سخن از فریبا علومی یزدی خوش آمدید.



گالری صوت :

 

این گالری با دکلمه زیبای فریبا علومی یزدی و از شعر های بسیار زیبا و نادر از شاعران پارسی زبان برای سلیقه های متفاوت ایجاد شده است. امیدوارم رضایت خاطر شما مخاطبان ارجمند سایت فراهم گردد.

 



گزارش سایت :
  • سایت ایران مجری به پاس قدردانی از مخاطبان  پهنای باند را به 250 گیگ افزایش داد . من قدردان شما پارسی زبانان عزیز هستم و می دانم اگر این اندوخته مقبول افتاد به سلامت نفس شما  عزیزان بود و عنایات خاص حضرت ربوبی . خدایا چنان کن که انجام کار تو خشنود باشی ما رستگار.
  • به اطلاع اعضای محترم سایت می رساند؛ ایمیلی از طرف ایران مجری بدون جواب نمی ماند و چنانچه شما پاسخ ایمیل خود را دریافت نداشته اید لطفا در اسپم صندوق پستی خود بررسی نمایید و شما آزادید تا هر موقع با ما در تماس ایمیل باشد و ما اطمینان می دهیم شنوندگان خوبی خواهیم بود .
  • تولبار اختصاصی ایران مجری انتشار یافت . این تولبار تا کنون به تعداد 263 بار نصب شده است . شما هم می توانید با کلیک روی تولبار ایران مجری در کسری از دقیقه آن را نصب نمایید.این تولبار تنها کناره باریکی از مرورگر شما را اشغال خواهد نمود و شما و ما را به هم نزدیکتر خواهد نمود.


گزیده نامه های رسیده به سایت :

  • با سلام و خسته نباشد خدمت سركار خانم فريبا علومي یزدی.نميدونم با چه كلمه اي جمله اي به عنوان تحسين بسازم كه در خور تشكر از شما باشد....فقط ميگم دست مريزاد..مطالب و متنهاي كه تو سايت ميذاريد جدا عاليه و برا ما كه داريم در اين وادي و مسير قدم بر ميداريم قابل استفاده و در كيفيت برنامه هاي كه اجرا ميكنم خيلي تاثير گذار هستند.

 


 

  • فرهیخته ارجمند سر کار خانم فریبا علوی یزدی

بسیار سپاسگذارم به دلیل راه اندازی سایت وزین و پرمحتوای ایران مجری ، که راه گشایی بنده و بسیاری از فعالان عرصه روابط عمومی کشور است
توفیقات روز افزون شما بانوی بزرگ وار را از درگاه ایزدمننان خواهانم و تبریک ویژه من را مناسبت فرا رسیدن میلاد بانوی آب و آفتاب و روز زن پذیرا باشید. زهرا بیغرض از روابط عمومی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی


 

  • دلفریبان نباتی همه زیور بستند / دلبر ماست که با حسن خداداد آمد

درود برشما بانوی نظم و نثر ایرانی که همیشه کلام ایرانی با صدای شما خانم یزدی دلنشین تر است .مهدی حمیدی


 

  • سلام خانم علومي امروز به طور اتفاقي با نوشته هاي زيبا و سرشار از لطافت حضرت عالي درسايت دست يافتم ،تمام جسم وجان خسته ام روح و جاني دوباره گرفت ،زلال خنده هاي مادران ايل فرش راهت باد بزرگ بانوي شكفته بر گيسوان شب./مجید عمرانی

 

مهم نیست که چه چیزی می بخشیم. بلکه مهم این است که در بخشایش ما چه اندازه عشق وجود دارد.


 

خارج از گود ایران مجری :

بهاران خجسته باد

درنوروز ۱۳۹۱ ، از سوی دوستان ، پیامک های تبریک فراوانی برای من ، از راه گوشی تلفن همراه رسید ، که بسیاری از آن ها بسیار خواندنی و سرشار از ذوق هنری و ادبی بود . برخِ از آنها را درج می کنم :

بانو فریبا علومی یزدی ، ادیب ، خطیب و مجری کنفرانس ها و سمینار ها ، پیامک زیبایی در نخستین روز فروردین فرستاده بود که چنین است :

« فروردین ، کنار سفره ی هفت سین ،

اگر افتاد از یادت یکی سین ،

سخن نیکو گزین ، یادم بیاد آر ،

و چون خوانی سرود سوره ی یاسین ،

دعایم کن .

سخنت دلپذیر و دلت ، سخن پذیر باد . »

با الهام ، یا با برداشت ازاین پیامک خانم علومی ، غزل زیر سروده شد :

به فروردین ، کنار سفره ی هفت سین ، بیا بنشین

بیاد آور حروفی را ، از آن هفت خوشه ی زرّین 1

سپاس آفرینشگر گزار – آن نیک نوآور 2

تلاوت سوره ای بنما ، سرود سوره ی یاسین

دعایی کن : به گفتار ی ، به اذکاری ، نوشتاری

بیاد آور مرا با آیت و با یک سخن شیرین

زِ ساقیّ کمان ابرو ، بپیما ساغری سرخوش

سلامی کن ، سره گفتار ِ نیک آیین ِ خوش بگزین

سرود زهره 3 را برخوان ، سماع مولوی بشنو

برقص آور مسیحا 4 را ، مسیح آسمان آیین

سبکبال و سبکبار و سبکروح اندرین عالم

به مردم سایه گستر باش و سرسبزی بکن آذین

..........................................................

1 ) اشاره به هفت گیاه یا نماد فراوانی و باروری و روشنایی در سفره نوروزی در فرهنگ ایرانیان باستان است که نام آن ها چنین است : سیر و سیب و سبزه و سنجد و سمنو و سماق و سنبل و سپند و سوسن و گلها و گیاهان و عناصری از طبیعت که به واج « س » آغاز می شود .

2 ) اشاره به نام خداوند است که در قرآن هم آمده : « بارئ »

3 ) زهره ، یا ناهید  خنیاگر ستارگان در قاموس شاعران ؛

. ایرانیان در زمان هخامنشیان ، آناهیتا ، ایزد باروری و آب را با این ستاره مرتبط می دانستند ، که در فارسی امروز  « ناهید » خوانده می شود .

4 ) اشاره به شعر حافظ دارد :

در آسمان نه عجب گر به گفته ی حافظ

سرود زهره برقص آورد مسیحا را

منبع : وبلاگ پنج پنجره- اخوانیات / محمد علی چراغی /فرهنگ و ارتباطات


تا خبرنامه بعدی، مراقب مکالمه های خود باشيد، بر ديگران تاثير خوب بگذاريد و از مکالمات خود لذت ببريد.


این خبر نامه توسط  ایران مجری و زیر نظر فریبا علومی یزدی انتشار یافته است.ارسال این خبر نامه برای دیگر دوستان و مجریان و سخنوران ایران زمین ، مزید امتنان است.

اگر شما این خبرنامه را چند بار دریافت می کنید پوزش ما را بپذیرید. شما می توانید این ایمیل را با عنوان حذف برگردانید تا از لیست تماس های من حذف گردید.
عضویت شما در خبر نامه سایت ایران مجری باعث افتخار ماست ولی چنانچه تمایلی به دریافت این خبر نامه ندارید لطفاً اینجا کلیک کنید.


از شما همکاران ارجمند و سخنوران عزیزی  که با عضویت در خبر نامه ایران مجری ، همراه و همگام با ایران مجری هستیدقدردانی می شود.
خبرنامه بعدی ما را  اول تیرماه در سایت و 1 الی 10 تیر ماه و به تعداد روزانه 1000 ایمیل به صندوق پستی اعضا ارسال می گردد. تا درودی دیگر بدرود.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !