کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث و انرژی

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی

ایرانمجری : فریبا علومی یزدی چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی را مدیریت خواهد کرد.
چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی بزرگترین رویداد توسعه ای بخش خصوصی کشور:


30دیماه و 1 بهمن مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک
سخنرانان این کنفرانس به ترتیب پنل ، حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ،
آقای دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ،
آقای دکتر علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارائی،
آقای مهندس حمید چیت چیان، وزیر نیرو ،
آقای دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی ،
آقای دکتر محمدباقر نوبخت، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ،
آقای دکتر عباس احمد آخوندی، وزیر راه و شهرسازی ،
آقای مهندس بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ،
آقای مهندس محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند که در هشت نشست تخصصی مسائل 30 تشکل بزرگ صنعت احداث را پاسخ می دهند.
علاوه بر حضور سخنرانان برجسته در این کنفرانس بیش از 30 معاون وزیر و رییس دفتر رییس جمهور جناب آقای نهاوندیان در نشست های تخصصی حضور خواهند داشت تا نشست های تخصصی جوابگوی مسائل بخش خصوصی باشند.
از مهم ترین برنامه های چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی عبارتند از:
ارائه مقالات علمی و کاربردی ،برگزاری نمایشگاه بزرگ جانبی، برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه، سخنرانی های کلیدی و در پایان این کنفرانس عظیم انتخاب چهره های برجسته صنعت احداث صورت خواهد پذیرفت .

این کنفرانس توسط گروه بین المللی راهبران (مهندس محمد رضا انبیایی رییس کمیته تدوین استاندارد همایش ها) و با مجریگری فریبا علومی یزدی انجام می پذیرد. 

فریبا علومی یزدی مجری چهارمین کنفرانس صنعت و انرژی


سومین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی با مشارکت ایرانمجری و اجرای فریبا علومی یزدی انجام شد.

  دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث بیست و دوم و بیست و سوم آبان در هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

وزیر راه و شهرسازی گفت:با توجه به اینکه بخش مسکن در کاهش تورم اثر 28 درصدی دارد باید اذعان کرد که این بخش موتور محرکه اقتصاد کشور است و تاثیر بسزایی در اشتغال نیز به خود اختصاص می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه ایران، علی نیکزاد در دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث که با رویکرد ظرفیت‌سازی، ایجاد توانمندی و ماندگاری شرکت‌ها و سازمان‌های پروژه‌محور برگزار شد، افزود: نقدینگی موجود در جامعه باعث شد تا فکر جدیدی برای اجرای پروژه‌ها بوجود آید.

وی خاطر نشان کرد:اعلام سال جهاد اقتصادی از نظر بنده به معنی جهاد،تلاش،ایثار و تدبیر است پس برای رسیدن به اهداف سال 1404 قرار گرفتن بخش خصوصی در کنار بخش دولتی است.


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به روابط ناسالم و مراودات ناصحیح در حوزه اداری و اقتصادی گفت: آثار روابط ناسالم در حوزه اداری و اقتصادی کشور از مشکلات تحریم‌ها بیشتر است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.ir ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث که در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: باید انتظارات فعالان عرصه صنعت را شنید ما جلسات منظمی با اعضای اتاق‌های بازرگانی و فعالان اقتصادی داریم و آماده‌ایم مطالبات و درخواست‌های فعالان عرصه اقتصاد را بشنویم. نگاه نظام و دولت در جهت تقویت حوزه فعالیت عرصه اقتصادی است. نظام برای احداث، ‌توسعه زیرساخت‌ها،‌ انجام پروژه های بزرگ و کوچک در کشور اهتمام دارد. دولت نیز توجه بسیار زیاد به این بخش دارد...


سند ملی كار شایسته حداكثر تا دو ماه آینده نهایی می شود

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: سند ملی كارشایسته كه سال گذشته با مشاركت نمایندگان جامعه كارگری امضا شد، حداكثر ظرف دو ماه آینده نهایی و مراحل اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'حسین شیخ الاسلامی' روز دوشنبه در دومین كنفرانس بین المللی صنعت احداث در هتل المپیك گفت: بر اساس برنامه پنجساله پنجم توسعه كشور، دولت موظف شده است در سال نخست این برنامه سند كار شایسته را نهایی كند ، اما این سند با تاخیر اجرایی خواهد شد.

 

وی افزود: كار شایسته سرفصل جدیدی است كه طی 10 سال اخیر كمتر از آن برخوردار بوده ایم و بر اساس آن حفظ عزت نفس ، كرامت انسانی و بهبود شرایط كسب و كار دنبال می شود.


 


 

توجیه و تشویق شرکت های پروژه محور به بازنگری در ساختار درونی خود برای ایجاد بهبود مستمر عملکرد، پی ریزی زمینه های ماندگاری خود در صنعت احداث کشور، شناسایی تهدیدها و فرصت ها و تبیین راهکارهای ارتقای جایگاه شرکت ها در بازارهای جهانی برای انتقال و استفاده از فناوری های نوین و ایجاد اشتغال در کشور از دیگر اهداف این کنفرانس بود.


گفتنی است، این کنفرانس در بیست و سوم آبان ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک  به کار خود پایان داد. یکی از ماندگارترین بخش های این کنفرانس ،مراسم تقدیر از برگزیدگان و حامیان کنفرانس بود که با اجرای سرکار خانم علومی یزدی انجام پذیرفت.

 


عکس یادگاری کنفرانس بین المللی صنعت احداث - هتل المپیک - 23 آبان 1390


 مجری صحنه دومین و سومین کنفرانس بین المللی احداث ، فریبا علومی یزدی بودند .

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !