دعوت نامه نمایندگی تازه تاسیس بیمه از مدیران ...

دعوت نامه ویژه شرکت های خصوصی ، انجمن ها
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

از آستان پیر مغان سر چرا کشیم    دولت در این سرا و گشایش در این در است




سرور محترم  سرکار خانم / جناب آقای ...........................................

سپاس و ستایش کردگاری را سزاست که توفیق را رفیق طریق ساخت تا ترنم و تنغّم خدمت به خلق تیسیر یابد.(میسّر گردد/میسور گردد).



در زمانی که اهداف کشور بزرگ ایران ، ایجاد جامعه ی اقتدار محور است ؛ قطعاً صنعت بیمه هم امری مطلوب جهت تعالی جامعه و ترقی ملت خواهد بود.

نمایندگی بیمه آسیا  شعبه ............................ با مدیریت .........................مفتخر است استوار و پایدار با شعار مشتری مداری ، ارایه خدمات ممتاز و شاخص از قبیل ................................................................................................................با محور قرار دادن سیاست های کلان بیمه ای و راهکار های مناسب در زمینه ی انتقال دانش بیمه ، جهت گسترش ، تحکیم و تعمیم همکاری های اقتصادی ، صنعتی ، خدماتی و ................. در حوزه بیمه ، به طور شایسته اهتمام ورزد.

بسی خشنود خواهیم شد تا با همکاری ، همیاری ، هم اندیشی و هم افزایی جلوه های نوینی از خدمت ، التزام ، تعهد و مسوولیت توام با فضیلت ، انسانیت و قانون گرایی را محقق نماییم و اسوه ای حسنه برای سایر آحاد جامعه باشیم؛ زیرا مایه ی گنج دوستی همه نور است و بار درخت دوستی همه سرور.

 

«دیده ی مشتاق بر در است»

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !