پیام دبیر همايش ملي انار 90

پیام ها ، بیانیه ها و قطع نامه های همایش ها
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

بسمه تعالی

انار يکي از ميو ه هاي بومي ايران است که در سالهاي اخير به خاطر خواص دارويي و غذايي آن بيش از پيش مورد توجه جهانيان قرار گرفته است. با وجود اينکه ايران با توليد سالانه بيش از 700 هزار تن مقام اول را از اين جهت در دنيا دارد. ليکن به تناسب جايگاه و اهميت آن، توجه کافي به تحقيقات و مسايل انار صورت نپذيرفته است. جا دارد که با توجه به افزايش علاقه جهاني،

کوشش بيشتري در جهت حفظ و گسترش منابع ژنتيکي و تحقيقات مربوط به فيزيولوژي، تکنولوژي توليد و به زراعي، بيوتکنولوژي و اصلاح، اقتصاد بازار و صادرات، آفات و امراض، فرآوري وساير امور مربوط به اين محصول با ارزش صورت پذيرد. به همين مناسبت مرکز تحقيقات انار (پژوهشکده انار فردوس) دانشگاه فردوسي مشهد قصد دارد همايش ملي انار را در مهرماه سال جاري در شهر فردوس برگزار نمايد. باشد که در کنار توجه به فناوري هاي نوين، ذخاير بومي و ارزشمند کشورمان را فراموش ننماييم. به همين مناسبت از عموم محققانٰ، اساتيد دانشگاه ها، دانشجويان، دست اندرکاران و علاقمندان محصول انار دعوت مي گردد که با ارايه برترين مقالات علمي خود ما را در غنا بخشي به اين همايش ملي ياري نمايند.

 

با آرزوی ملاقات شما

علی تهرانی فر

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !