پیام دبیر "همايش ملي ايثار و شهادت" 90

پیام ها ، بیانیه ها و قطع نامه های همایش ها
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

بسمه تعالی

حضرت حق جل و علا برای تعالی و ارتقاء انسان و رساندن او به مقام قرب الهی، برگزیده ترین افراد بشر را با متعالی ترین آموزه های انسان ساز در گستره­ی تاریخ، برای بشریت ارسال فرمود تا با تبلیغ و کاربست مفاهیم والای ادیان و کتب الهی در مسیر بندگی برای حاکمیت خلافت الهی گام نهد.

اما آنچنان که قرآن کریم از تاریخ هادیان حق، بازگو می کند، استواری حق و ماندگاری بر این مسیر، همواره مستلزم پایمردی و فداکاری و ایثار از خود گذشتگی یاران حق و حقیقت و پیروان این رسالت بوده است، در صحنه ی رویارویی حق و باطل، سیمای یاران حق متجلی می شود تا با ایثار و جانفشانی خود برگ های زرینی را در تاریخ بشریت رقم بزند و جلوه های زیبای انقلاب اسلامی از پایمردی و کرامت الهی انسان را بیافرینند.

انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس نیز در دوران خود یکی از تابناک ترین جلوه های ایثار و شهادت را به دست ایثارگران و شهیدان همیشه شاهد ایران اسلامی رقم زنند تا روحیه متعالی ایثار و شهادت نقش آفرین حقیقتی بزرگ در جهان معاصر گردد و باردیگر ندای حق و عدالت و کرامت و معنویت را در دنیای عاری از تقوی و ایمان طنین انداز نمایند.

برگزاری همایش فرهنگ و ایثار، شهادت پاسداشت طلایه داران این جنبش الهی به حساب می آید که تلاش ناچیزی برای ادای دینی بزرگ به مظهر شهیدان همیشه جاوید تاریخ معاصر ما است.

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !