فایل صوتی متن مجری با صدای فریبا علومی یزدی

پردیس سخن فریبا علومی یزدی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

فایل صوتی متن مجری از ایران مجری : محصول جدید ایرانمجری

بانوی سخن پارساین مجموعه با چهل و یک فایل صوتی با کیفیت بسیار بالا از بهترین متن های مجری توسط فریبا علومی یزدی و در استودیو راشا-ایرانمجری ثبت و ضبط شده است و  امکان دانلود نیز فراهم شده است. قیمت این نسخه مبلغ سیصد هزار ریال معادل سی هزار تومان  برای افراد حقیقی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

در صورت تمایل به خرید این محصول می بایست مبلغ سیصد هزار ریال ( برای اشخاص حقیقی )  و برای آموزشگاه های فن بیان مبلغ سه میلیون ریال به شماره  حساب 4371465903 یا شماره کارت 6104337770085403 بانك ملت شعبه گاندي به نام موسسه بانوي سخن پارس واريز نموده و شماره پيگيري را به ایران مجري ارسال داريد.

شماره شبا برای پرداخت اینترنتی:IR75 0120 0200 0000 4371 4659 03

خریدار؛تنها مجاز به استفاده خصوصی می باشد و انتشار این فایل ها برای دیگران خلاف مقررات و از نظر شرعی حرام است.

لطفا بعد از پرداخت هزینه فایل صوتی پردیس سخن :

 

شماره فیش + متقاضی پردیس سخن صوتی + ایمیل خود را به شماره همراه 09128239105 ارسال دارید .


این محصول بر روی فلش مموری مخصوص نیز ثبت و ضبط گردیده است که توسط پست ارسال می گردد. هزینه این محصول ششصدهزار ریال با احتساب هزینه پست سفارشی می باشد.


محصول مخصوص مراکز آموزشی و فن بیان :

فیش بانکی سه میلیون ریال +درخواست کتبی مدیر مسئول موسسه + فرم تعهد نامه استفاده انحصاری . فایل صوتی متن مجری، روی یک فلش مموری انحصاری تحویل می گردد.

نمونه لینک دانلود از گوگل درایو

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !