روز مادر و زن متن مجری فریبا علومی یزدی

پردیس سخن فریبا علومی یزدی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

بسم الله الرحمن الرحیم

انا اعطیناک الکوثر ، فصل لربک وانحر، ان شانئک هو الابتر

روز  میلاد  تو  ای فاطمه ی زهرا شد                      روشن از شمع وجودت همه ی دنیا شد
گل گلزار محمد تویی ای فاطمه جان                      عاشق  روی  تو  آن  خالق بی همتا شد

از گل روی تو ای مظهر تقوا ، زهرا                          عطر افشان ز وجودت همه ی گل ها شد
گشته پیغمبر خاتم ز میلاد تو شاد                         شاد از شادی رویش همه ی دل ها شد

عرشیان بهر تو ای فاطمه جان دست افشان           جشن  میلاد  تو  در  عرش  خدا بر پا شد


 به نام آن لطیفی که شعله ی عشق را در فانوس سینه ی پر مهر مادری روشن نمود و بارور ساخت.
سپاس و ثنای بی حد برآستان صفات بی همتای احدیت که در کمال رافت و در نهایت عطوفت رخصت برگزاری همایش بزرگ تقدیر از پنجاه بانوی برگزیده کشور با عنوان "بانوی بصیر"را به ما عطا فرموده است.

( سبحان الذی سخر لنا هذا و ما کنا له مقرنین )


سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج ) ، سلام بر روان پاک امام راحل- امام شهدا، درود بیکران بر مقام معظم رهبری و سلام و سپاس محضر رئیس جمهور عدالت گستر مهرورز


سلام بر سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل جهانیان حضرت صدیقه ی کبری فاطمه ی زهرا ( س )، سلام بر همه ی مادران و زنان فهیم و بصیر و سلام بر تو ای مادر مهربان و باایمان که عمرت وفاست، مهرت دنیاست، قلبت صفاست و در نگاهت محبت هاست؛ تو را می ستایم و دستان پر مهرت را می فشارم.


میلاد مسعود زهرای مرضیه ( س ) و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و روز خجسته ی زن را به همه ی زنان عالم اسلام و نیز شما عاشقان و محبان آن بانوی همام تبریک و تهنیت عرض می نماید.


عرض خیرمقدم و شادباش دارم محضر ارزشمند جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، ریاست محترم جمهور و هیات همراه و همه ی شما عزیزان و سروران گرامی که با گام های باصفا و حضور خالصانه ی خود در این جمع لطیف موجب زیب و زینت جشن باشکوه ما گشته اید.


این جشن پربار و ماندگار به مدد و همت رفیع و منیع مرکز امور زنان و خانواده ی ریاست جمهوری و با هدف تقدیر و تشکر از بانوان برگزیده ی متعهد به ارزش های انقلابی، اسلامی و ولایت مداری ، با در نظر گرفتن سوابق شغلی و تحصیلی  در 9 محور زنان نیروی نظامی و انتظامی، زنان شاخص حوزوی، زنان کارآفرین، زنان شاخص نویسنده، زنان شاعر متعهد و بصیر، زنان شاغل، ‌زنان نخبه، زنان خانه‌دار نمونه و زنان ایثارگر به منصه ظهور می نشیند که بسی شایسته است از مدیریت مدبرانه ی این مرکز و مشاور بزرگوار رئیس جمهور ، سرکار خانم مجتهدزاده کمال تشکر و قدردانی گردد.


میان برنامه:

بنا به فرمایشات گهربار حضرت آیت الله خامنه ای، بصیرت  برای «شناخت هدف، تشخیص راه صحیح رسیدن به هدف، تشخیص  موانع راه، و شناخت راههای برطرف کردن موانع»، کاملاً ضروری و لازم است  و آحاد مردم، جوانان، روحانیان، دانشگاهیان، حوزویان و اصحاب فرهنگ و ادب باید به درک اهمیت حیاتی این مسئله و مجهز شدن هرچه بیشتر به «سلاح بصیرت و آگاهی»، اهتمام ورزند.


در این روز سترگ در خدمت بانوان بصیری قرار گرفته ایم که با تاسی به سیره ی آسمانی ام ابیها علاوه بر جمال زهد، جلال دانش و علو عفاف در دفاع از ارزش های اسلامی، مشارکت های بی نظیر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی  و نیز عفت و اخلاق اسلامی  پیشگام و پیشتاز هستند.


میان برنامه دوم:

الفبای حقوق خانواده در اسلام، بر پایه ی محبت پی ریزی شده و نقش آفرین هستی، زن را نقش آفرین تاریخ آفریده است.
زن، کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق خانواده، مرکز آموزش صفا، صمیمیت، ایثار و عطوفت به همگان است.
زن ایرانی در مقابسه با وضعیت زن در جهان امروز، بهترین موقعیت را در حرمت گذاری به حدود و حقوقش دارد و واقعیت های افتخار برانگیزی چون مشارکت های بی نظیر سیاسی و اجتماعی که همه به برکت انقلاب و اسوه گیری از وجود گرانقدر حضرت زهرا ( س ) به دست آمده، موید و گواه آن است.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حرکت زنان و نهضت موثر آنان را در میدان های مختلف فرهنگی، سیاسی و علمی به عنوان یکی از بهترین شاخص های انقلاب عظیم اسلامی اعلام داشته، و بسیاری از شکوفایی جامعه را در پرتو حرکت خردمندانه و هوشیارانه ی زنان جامعه ی اسلامی معرفی می کند.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !