تقدیر برای یک شرکت تولیدی به پاس تحویل به موقع و کیفیت بالای محصولات تولیدی

Sample Banner Home Sidebar 2
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

و اوفوا الکیل اذا کلتم وزنوا بالقسطاس المستقیم ذلک خیر و احسن تاویلا                   اسرا 35

مدیرعامل متعهد و وظیفه شناس سرکار خانم/ جناب آقای ...........................

در عصر حاضر و در دنیای پر رقابت اقتصاد امروز کیفیت معنایی بس ژرف تر و دامنه ای بسیار مبسوط تر از مرغوبیت داشته و مسایل متعددی از جمله چرخه ی حیات، محصول، اثرات زیست محیطی، سلامت و بهداشت، تامین خواست مشتریان، ارزانی و فراوانی، خدمات بهینه ی قبل و پس از فروش و حتی اخلاق را در بر می گیرد. بنابراین، کیفیت جامع، زمینه ساز تعالی خواهدبود.


از اینکه در کمال دقت و جدیت نسبت به رعایت ابعاد کیفیت شامل زیبایی کالا، دوام، کارآیی، سلامت و مرغوبیت کالا و نیز تسریع در زمان دسترسی به کالا، خدمات و خدمات پس از فروش و نو آوری و خلاقیت در تولید محصولات خود تلاشهای شایسته ای مبذول داشته اید؛ به رسم نکوداشت، این لوح تقدیر، تقدیم محضر گرانقدرتان می گردد.


با امید به اینکه، با حداکثر توانمندی ها و برخورد هوشمندانه در جهت پیشبرد اهداف کمی و کیفی فعالیت خود، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش آن واحد فعال و خوش نام بوده؛ و همچون گذشته ، از این اصل پایدار، پاسداری  و مراقبت فرمایید.

نروی ز دیده و دل که تو آیت وفایی                                 که زمکتب تو با هم همه خوانده ایم وفا را

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !