تقدیر از رانندگان حمل و نقل جاده ای

Sample Banner Home Sidebar 2
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

و هُو مَعکم اَینما کُنتم

در راه عشق ، مرحله قرب و بعد نیست        می بینمت عیان و دعا می فرستمت


جناب آقای / سرکار خانم ......................................تلاشگر عزیز/ راننده سختکوش/دلیرمرد راه/



از اینکه به پشتوانه ی خود باوری شخصی و ملی ، عزم راسخ ، شناخت صحیح از مقتضیات زمان و مکان ، امکانات و مقدورات و ضرورتها و نیاز های داخلی در خصوص حمل و نقل جاده ای کالا با سلاح پشتکار و آراسته به اخلاق  و وجدان کاری در گذر از وضع موجود به وضع مطلوب با نگاهی متوازن جهت تسریع و تسهیل ساماندهی حوزه ی اختیاری; با شجاعت و همت و حمیت ، اهتمام ورزیده اید ; این لوح سپاس تقدیم حضور پرتلاش و مقاوم شما می گردد.

توفیق شما تلاشگر عزیز در عرصه ی وسیع حمل و نقل جاده ای کالا و در حرکت کمی و کیفی به سوی قله های فتح و ظفر و سرافرازی و سربلندی ملت شریف ایران را از ایزد منان مسالت دارد.

 

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !