متن مجری افتتاحیه بانک

پردیس سخن فریبا علومی یزدی
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

هوالفتاح العلیم


به نام آنکه افتتاح کارها و مفتاح فتوحها از نام اوست

ای که با نامت جهان آغاز شد        مجلس   ما هم  به نامت باز شد

مجلسی کز نام تو زیور گرفت        کار  آن  از  چرخ  هم بالاتر گرفت

مدیران، مدبران، بانکداران، فعالان امور بانکی و کارمندان درود و سلام صمیمانه ی ما را پذیرا باشید.

عرض خیر مقدم و شادباش دارم محضر جناب آقای ...... اقای .............. و سرکار خانم ............. و یکایک شما عزیران و سروران گرامی که با تشریف فرمایی خود زینت بخش محفل ما گشته اید

مقدم خیر شما باد گرامی به همه            این چنین عهد و وفا رنگ خدایی دارد

این مراسم به یادماندنی با همت والای ........... انجام پذیرفته است و رجای واثق داریم که در این فضای آکنده از شعار و شعور همدل و همراهمان باشید.

همان گونه که مستحضرید، نظام بانکی یکی از اصلی ترین محورهای توسعه است. مسیر دست یابی به اهداف اقتصاد ملی بانک ها هستند و اگر همه ی ظرفیت های نظام بانکی به فعلیت برسد گام های محکم تر، بلندتر و حساب شده تری برخواهیم داشت و دیدگاههای کلان توسعه ای کشور نیز متحول خواهدشد.
ما نیز برآنیم  با اطمینان خاطر و اعتماد وافر در مسیر تولید، رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه و نیز با حس وفاداری با کلیه ی  بانکهای کشور  تعامل و تفاهم، همکاری و همیاری نماییم، پس ما را صفای جان باشید و آرام بخش روح و روان.


ما با شعار حفظ مشتریان و مشتری مداری بر آنیم تا با مفاهیم علمی و دانش و تجربیات در زمینه های ساختاری ، ابزاری، رفتاری، جهت سرعت بخشیدن به رشد و توسعه و انتقال تجارب و تبادل آرا و نظرات و افزایش بهره وری و رشد توان رقابتی مجدانه تلاش ورزیم و نقشی سازنده، راهگشا و کاربردی داشته باشیم.

از ایزد یکتا پلکانی از سعادت و سیادت، سرور و سرمدی برای همه شما مسالت دارد.

ضمن تشکر از صوت ملکوتی قاری محترم جناب اقای ............................... دعوت می نمایم ازجناب اقای ................................... تا با ایراد سخنرانی  در این افتتاحیه زینت بخش محفل  صمیمی   ما باشند.

 

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است         غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست.

 

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !