آیین سخنوری ؛ آموزش سخنوری، گویندگی، فن بیان

وبلاگ
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

​ سخن گفتن یک نیاز است ، خوب سخن گفتن یک فن است. زیبا سخن گفتن یک هنر است. بیاییم با هنر خود جهان بیاراییم و نقش محبت بزنیم. فریبا علومی یزدی

 کلاس گویندگی و آیین سخنوری ؛ آموزش تخصصی گویندگی، فن بیان و مکالمات اثر بخش توسط فریبا علومی یزدی


·         آیین سخنوری ؛ آموزش تخصصی گویندگی، فن بیان و مکالمات اثر بخش

مدرس : فریبا علومی یزدی ،کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی ، مجری همایش های بین المللی  و رئیس پنج دوره جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ای کشور ، نویسنده هزاران تقدیر نامه ادبی  و نویسنده هزار و یک نکته مجریگری و سخنوری

·          ثبت نام دوره گویندگی و اجرا با عنوان آیین سخنوری  و ارتباطات موثر

·         تعیین سطح سخنوری و تست گویندگی در بدو ورود و اعلام  آن به شما . دادن توصیه های لازم و معرفی شغل های مرتبط با صدا پیشگی نسبت به توانمندی های شما و مشاوره در انتخاب راه.

·          آموزش تخصصی فن بیان، گویندگی و اجرا

·          آموزش سخنوری ، گویندگی و اجرای صحنه ای در سمینار و کنفرانس

·         آداب معاشرت کلامی و ارایه راهکارهای عملی در تسخیر قلب ها و جان ها

·         ایجاد آرامش و غلبه بر اضطراب در هنگام سخنرانی – راه های فوری جهت کنترل استرس


تصاویر مرتبط به مدرسه سخن و فعالیت های آن را از اینستاگرام و با #مدرسه_سخن  ببینید. کلیک کنید

دوره های سخنوری با هدف آشنایی علاقه مندان به گویندگی ،مدیران میانی و کارشناسان مشاغل مختلف که خواهان ارتقائ موقعیت اجتماعی و شغلی هستند ؛طراحی و در حال برگزاری می باشد.بعد از سالها آموزش مجازی از پورتال ایرانمجری ،فرصت مغتنمی پیش امده است تا فنون سخنوری و فنون اجرا در این دوره ها و با حضور شخص فریبا علومی یزدی برگزار گردد. استقبال بی نظیر هموطنان از استان های مختلف  و از قشر تحصیل کرده جامعه همه موید ارزشمند بودن و موثر بودن این دوره ها دارد و خبر خوش اینکه اکثر فراگیران این دوره ها با مفیدارزیابی کردن این دوره ؛ ترغیب و مصمم به شرکت در دوره های تکمیلی و تخصصی شده اند.

در طرح درس این دوره ؛موضوعات در سه مرحله و طی چهارده روز  توسط  اساتید مسلم گویندگی و اجرا  در جهاد دانشگاهی - واحد بازار کار - جنب تالار وحدت تشکیل می شود.

دوره های فن بیان و آیین سخنوری موسسه شهریاران سخن :

آیین سخنوری و فن بیان : دوره مقدماتی (24 ساعت):

·         فن بیان و گفتار درمانی و برطرف نمودن ایرادات زبان و ادای حروف

·         نویسندگی متن و مثبت اندیشی و مثبت نویسی

·         ارتباطات کلامی و غیر کلامی  ، زبان بدن

·         بهداشت صوت، محافظت از صدا، پرورش صدا و صدا سازی

·         کسب اعتماد به نفس با عزت نفس

·         اصول اولیه گویندگی و سخنوری- باید ها و نباید ها

·         آواها در شعر خوانی درست خوانی متون کهن و معاصر

·         اصول خواندن متن خبر ،مجری خبر و شیوه های خبر نویسی

·         شناخت استودیو و اصطلاحات رسانه
 

دوره فن بیان و گویندگی


دوره پیشرفته  آموزش مجریگری و آیین سخنوری (30 ساعت) :

·         فنون بلاغت و فصاحت کلام – منابع و ماخذ، ضرورت گفتار بلیغ و فصیح

·         فنون نگارش متن سخنرانی و آماده شدن برای یک سخنرانی مهم

·         آسیب شناسی سخنرانی در مکالمات،سخنرانی،اجرای رادیو و تلویزون

·         شیوه های سخنرانی نوین و ارایه سخنرانی تخصصی و مدیریت میزگردها و نشست ها

·         تعریف رویدادها و تفاوت بین آنها از جمله کنفرانس ، سمینار، سمپوزیوم،میزگرد، نشست تخصصی، یادواره، کنگره،جشنواره و...

 

کلاس گویندگی و فن بیان
کلاس گویندگی و فن بیان فریبا علومی یزدی

موسسه شهریاران سخن  ، پس از برگزاری مشاوره و تست گویندگی از علاقه مندان جهت دوره آیین سخنوری و فنون اجرا ثبت نام می‌کند.
پس از اتمام  هر دوره ، گواهینامه پایان دوره توسط جهاد دانشگاهی و موسسه شهریاران سخن  اعطاء می‌شود. همچنین بعداز طی مراحل تکمیلی و پیشرفته مدرک پایان دوره بعد از اخذ نمره قبولی از امتحان کتبی و شفاهی اعطا خواهد گردید.
اساتید میهمان این دوره ها علاوه بر فریبا علومی یزدی عبارتند از؛ دکتر علیرضا معینی ،سوسن حسنی دخت، محمود رضا قدیریان، دکتر محمد نظری و ناهید امیریان که همگی  از اساتید بنام و  مسلم  آموزش  فن بیان  هستند و سابقه تدریس و تجربه کافی در این خصوص دارند.

در پایان این دوره ها انتظار می رود تا فراگیران با تغییر نگرش نسبت به مبانی آداب اجتماعی با سخن شيوا و دلنشين، گفتار پسنديده، تاکتیک خوب حرف زدن، تکنیک حرف خوب زدن، فصاحت در سخن، بلاغت در کلام ، مکالمات زیبا و محترمانه، نفوذ کلام، سخن پر مغز و جذاب و از آداب معاشرت کلامی  و غیر کلامی بهره مند گردند و در ارتباطات خود با جامعه و همگنان یک مدعی باشند.
 

ایران مجری در طرحی ماندگار و با حضور جمعي از اصحاب سخن بر آن است تا اهمیت آیین سخنوری را به همگان یادآوری نموده و در این مسیر بااستفاده از نظرات فراگیران بر غنای دوره های آموزشی بیفزاید.

این دوره ها به صورت سلسله وار ادامه خواهد یافت. برای حضور در این دوره ها هیچ محدودیت زمانی و ثبت نام وجود ندارد و شما مخیر به انتخاب هر زمان جهت حضور در این دوره ها هستید. هر چند تصور ما بر این است ؛هر زمان فراگیر این دوره ها شدید به زمان گذشته و موقعیت های ایده الی که بابت عدم آگاهی به فنون بیان از دست داده اید غبطه خواهید خورد.

جهت اطمینان از اثر گذاری و مفید بودن این دوره ها می توانید در ابتدا ، تست سخنوری بدهید و بعد از ارزشیابی نسبت به تصمیم گیری در خصوص ثبت نام در دوره های گویندگی اقدام نمایید.

پیشنهاد می شود با تحقیق کافی در دوره های گویندگی ثبت نام نمایید چون باور ما بر این است که آموزش غیر اصولی نه تنها باعث پیشرفت شما نخواهد شد بلکه شما را از راه و اصول صحیح سخنوری دور خواهد نمود .

در پایان به اطلاع علاقه مندان به مبحث گویندگی و اجرا می رساند این دوره ها فارغ از تبلیغات کاذب  و در راستای یک هدف عالی توسط  فریبا علومی یزدی طراحی و در حال انجام است و هرگاه فراگیران در هر مرحله ای نسبت به اهداف موسسه با تردید مواجه شدند می توانند با انصراف از این دوره ها تمام هزینه های پرداختی را دریافت دارند.


کلاس گویندگی و فن بیان
کلاس گویندگی و فن بیان فریبا علومی یزدی

 علاقه‌مندان به دوره های گویندگی و سخنوری  می توانند برای ثبت نام  با مدرسه سخن  به شماره تلفن  88192019  تماس بگیرند.

فراگیران کلاس گویندگی و دوره های فن بیان؛ به عضویت در باشگاه مجریان و هنرمندان صحنه ایران در خواهند آمد و می توانند در جشنواره سالانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران شرکت نمایند.

 

 برای دیدن تصاویر فراگیران مدرسه سخن و دوره های قبلی به صفحه اینستاگرام madresah_sokhan@ و #آیین_سخنوری را جستجو کنید.

همچنین می توانید در کانال تلگرام iran_mojri@  عضو شوید و آخرین اخبار موسسه ایران مجری را دنبال نمایید.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !