آیا بخش خدمات رسانی صحیح به مشتری و بخش فروش می تواند با هم کار کنند؟

فنون مشتری مداری
ابزارها
تنظیمات نوشتاری

logoخدمات رسانی به مشترین و فروش با هم - یک مشارکت عالی نوشته:  Staff Writer

آیا بخش خدمت رسانی صحیح به مشتری و بخش  فروش می تواند با هم کار کنند؟برخی اعتقاد دارند که خدمات رسانی و فروش دو مقوله کاملا متفاوت هسنتد ولی هستند افرادی هم که اعتقاد دارند خدمات رسانی به مشتری می تواند نقش کلیدی در پیشبرد سطح فروش داشته باشد .


ايران مجري|1001 گام تا موفقیت | مفاهیم مشتری مداری |آیا بخش خدمت رسانی صحیح به مشتری و بخش  فروش می تواند با هم کار کنند؟

جایگاه شما در تجارتی که دنبال می کنید به دو عامل بستگی دارد : چه قدر مهارتهای شما می تواند مشتریان شما را ترغیب به خرید و بهره وری از سیستم خدمات رسانی شما کند و این که مدیران فروش شما تا چه حد در کار  فروش به مشتریان به خود اعتماد به نفس دارند .

 

از هر راهی که کار خود را دنبال می کنید یک امر همیشه بدیهی و ثابت است : خدمات رسانی به مشتریان هر گز نسبت به " بازاریابی و فروش " نمی بایست در درجه دوم اهمیت قرار گیرد " پس در اینصورت اگر این دو موضوع را باهم و به طور موازی با یگدیگر پیش ببریم آیا کار انجام داده ایم ؟

 

اگر خدمات رسانی شما به مشتریان تان و فروش به آنها ، موراد زیر را دنبال کنند در این صورت ادغام این دو بخش با یکدیگر بلا مانع خواهد بود  :

 

هنگامی که در حال خدمات رسانی به مشتریانتان هستید خودتان هم از انجام این کار احساس راحتی کنید .

 

برای فروش خدمات یا کالای خود به مشتریانتان از آن اطلاع کافی  یا به اندازه کافی محصول در اختیار دارید که در صورت درخواست مشتریان در اختیار آنها قرار دهید

 

برای کاری که در خدمات رسانی یا فروش به شما محول شده است به اندازه کافی آموزش دیده باشید مثلا در مواقع لزوم بدانید چه محصولات جانبی را به مشتریان خود پیشنهاد کنید .

 

هنگامی که تیم اجرائی شما کار درست و خوبی را انجام داد بتوانید از زحمات آنها قدردانی کنید یا امتیازاتی را برای دست یابی به موفقیت های اینچنینی برای آنها در نظر بگیرید

 

اگر بتوانید این نکات را رعایت کنید پس مطمئن باشید بخشهای خدمات رسانی و فروش در ارگان شما می توانند با هم ادغام شوند و راه شما را برای دستیابی به موفقیت و اهدافتان هموار سازند .

 


منبع # Magazine for Customer Service Professionals        مترجم :مهشید باب زرتابی


باز نشر  مطالب این مجموعه تحت هر عنوانی مجاز نمی باشد. شما برای استفاده  از این مطلب خارج از محیط سایت باید مقاله را خریداری نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت بانوی سخن پارس می باشد .

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !