دعوت نامه به مدیران جهت حضور در مانور هلال احمر 2

دعوت نامه ویژه همایش،کنفرانس،جشنواره،سمینار
تنظیمات نوشتاری

این بهار زندگی با شمع و گل زیبا شود      با گل روی عزیزان  دلکش و شیوا شود



سرور گرامی جناب اقای دکتر  ..................................................  رییس ..............

آنجا که بشر در قاموس بشریت خویش درد را شناخت ، کون و مکان را درنوردید تا چاره ای از برای دچار خویش بیافریند. چاره سازی جز خدا در مقام اول نبود و آنچه که محبت را بر دل خلایق ثبوت بخشید همان احساس نوع دوستی و عشق به یکدیگر بود که یزدان پاک در نهاد آدمی به ودیعت نهاد و انسان به عنوان خلیفه خدا در زمین می بایست شایستگی خود را در مقام جانشینی خدا به منصه ی ظهور برساند.



همزیستی مسالمت آمیز بندگان به همراه احترام و عشق ورزی به هم دگر ، می توانست نوید دهنده ی صلح و آرامشی فراگیر و جهان شمول باشد و در هنگام بروز حوادث ناگوار ، آسیب پذیری و درد ، یاری رساندن به هم نوع  از وظایفی است که مرزی نمی شناسد و ادمی در پی اثبات انسانیت خویش باید به این همه وفادار بماند و در همه حال دوست دار و غم خوار  انسانها ...

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، در کمال افتخار و امتنان از حضرت عالی دعوت می نماید تا در مانور مشترک .................................................. روز ......................مورخ ............................... واقع در ...................................... شرف حضور یابید.


از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است        غرض این است و گرنه دل و جان این همه نیست

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !